با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ ۸ ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت مقاله نویسی برگزار می شود
زیارت عاشورا

دبیر همایش ملی مدارس هوشمند و تعلیم و تربیت گفت:۸ ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت برای فرهنگیانی که در خواستار شرکت در دوره مقاله نویسی هستند و می خواهند برای شرکت در همایش ملی مدارس هوشمند و تعلیم و تربیت مقاله ارائه کنند؛ برگزار می شود.

 قنبرعلی خوش آینه این دوره آموزشی را شامل ۴ ساعت تئوری دانست که توسط اساتید مجرب  برای فرهنگیان متقاضی آموزش داده می شود.

 
وی ادامه داد: فرهنگیان برای ارائه مقاله و ثبت آن در همایش لازم است به آخرین فنون مقاله نویسی استاندارد آشنا باشند که این دوره آموزشی برای پذیرش مقالات مثمر ثمر خواهد بود.
 
 معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: ۴ ساعت دیگر این دوره آموزشی منوط به ارائه مقالات به دبیر خانه این همایش است و حتی در صورت عدم پذیرش مقاله ، از سوی اداره کل آموزش و پرورش برای این شرکت کنندگان گواهی آموزش ضمن خدمت صادر خواهد شد.
 
همایش ملی مدارس هوشمند و تعلیم و تربیت علاوه بر مجوز معاونت پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش ، دارای مجوز وزارت علوم و فناوری بوده و مقالات پژوهشگران را به صورت ارائه مقاله شفاهی و پوستر مورد پذیرش قرار می دهد.
 
همایش ملی مدارس هوشمند و تعلیم و تربیت ۲۷ بهمن ماه به مدت دو روز در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار می شود و شامل ارائه مقاله ، تجارب و برگزاری نمایشگاه فناوری های هوشمند و پوستر مقالات خواهد بود.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 آبان 1394برچسب:, | 19:32 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |